torsdag 22 november 2012

IW

Jag hann aldrig träna i tisdags, satt och pluggade hela kvällen. Men idag tog jag mig tiden. Zumban var inställd så det fick bli IW, indoor walking istället. Trodde att jag skulle få upp pulsen i 190 med detsamma och få ta det jättelugnt men det kändes faktiskt som vanligt:) Dock så krampade det till i vaderna en del.
Jag undrar fortfarande om folk tror att jag på tjocken eller bara tjock?

Jag får se om jag hinner träna i helgen. Ska ju på shoppingtur och tänkte även börja pynta. Det är ju första prio, visst?;)
Och tänk att om bara ett år får bebis snart börja fira sin första jul. Jag kommer aldrig mer vilja ha någon julklapp, inget kan ju slå den present jag får i maj!

5 kommentarer:

  1. Duktig du är som håller igång :)
    Själv har jag hamnat i en tränings svacka sen jag plussade:P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo du. Jag såg på min träningsstatistik att förra året var jag på gymmet i genomsnitt 20 dagar/månad. Hur hann jag? Sedan plusset har det blivit 2, max 3 gånger i veckan..

      Radera
  2. I denna vinkeln syns det verkligen att du är gravid och det är hur vackert som helst! Jag är själv inte gravid men längtar tills den dagen kommer:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Jag får börja hålla mig till denna vinkeln när jag pratar med folk, hihi!

      Radera