torsdag 29 november 2012

V 19

Idag går vi in i v 19, redan! 45% av graviditeten har redan gått. På ett vis känns det som att den precis börjat, eftersom man förstår det mer och mer.


Nu är min bebis 12 cm lång, och denna period utvecklas hjärnan mycket. Undrar om han blir smart efter sin far? Hoppas! ;)

V 18 har nog varit den bästa veckan hitills. Så klart beror det på att vi gjorde ultraljudet då:) Men jag TROR även att jag började känna första buffarna då. Efter era kommentarer från igår så känns det som att det måste vara det jag känner! Åh så underbart!
Älskar att vara gravid, och det smittar av sig på både jobb och skola. Jag känner mig inte alls så stressad som jag var för någon månad sedan. Även om det är lika mycket att göra nu så berör det inte mig så mycket. Jag har ju bebis att se fram emot och det slår allt. Jag längtar verkligen tills bebis kommer och vi 3 kommer bli en fin liten familj.



Nu ska jag faktiskt bege mig till gymmet. Jag fick förresten något fint på posten idag. Titta in senare så visar jag vad;)

3 kommentarer:

  1. Hej igen! :) Absolut nu får vi se vem som hinner först ut ;) Men funderar över en sak, du blev beräknad 4 maj? Det blev nämligen jag med :D haha ännu mera spännande. Men fortsätter du räkna som vanligt på torsdagar? för jag går in i ny vecka på söndagar nu istället när jag blev beräknad till 4 maj :) En rolig sak till, jag var på Ullared i lördags men såg dig inte! hehe.. ps. Kan inte kommentera från min tel så blir inte så ofta jag kan kommentera, sitter nästan aldrig vid datorn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Ja, då är vi beräknade till precis samma dag! Haha:) Jag borde egentligen också byta dag fast jag räknar på som tidigare, bara för att det blir enklare så;) Åh vad du med på Ullis, köpte du med massa bebissaker?

      Radera
    2. Ja precis :) ja men spelar väl egentligen inte sån stor roll om du byter eller inte :) Ja jag köpte massvis till lillen :)) fanns ju hur mycket som helst!

      Radera