fredag 9 november 2012

Det är min dag idag

Idag blir jag 24 år! Tackar, tackar:)

Har haft en så fin födelsedag, den bästa. Började dagen med att vakna upp med en stor mage, den underbaraste gåvan. Bara det hade räckt:) Sen fick jag en keyboard av Patrick. Jag ska ju lära mig spela piano, men vi har kompromissat om att jag ska börja med en keyboard och att när det låter bra kan vi börja leta plats för ett piano, hihi.
Jag skulle försöka få till en knut med en sån där hårmunk, det tog mig halva morgonen och blev bara en stor
knöl. Så hann inte välja ut så fina födelsedagskläder. Jag hade förresten denna tröja i somras och då frågade en tant mig var jag köpt den. Idag sa en tant att blusen var underbar. Är detta en tanttröja??!

I skolan överraskade mina elever mig med sång och muffins. Och efter jobbet fikade jag med min fina vän, som köpt inredningssaker som bara skrek mitt namn;)


Fikade på en god sallad med räkor, avocado och nötter

En fin lykta och ett hjärta där man kan byta ut orden<3
Och fina gratulationshälsningar har vällt in på fejjan och i mobben. Tack!

3 kommentarer: