torsdag 15 november 2012

Zumba + dagens

Vad jag gör under min träning går i perioder. Vissa månader styrketränar jag bara, andra kör jag massa kondis och andra går jag bara på pass. I och med att jag jobbar mer sedan några veckor tillbaka, 85%, och fortfarande pluggar, 100%, har jag TYVÄRR inte prioriterat träning så mycket på sistonde. Jag ska försöka boka in pass nu för att få in rutinen bättre.

Har ju gått på Body Balance vilket är en kombination av Yoga, Pilates och Thai chi. Det tänkte jag fortsätta med. Idag gick jag på danspasset Zumba. Innan har jag inte varit jääätteglad för de passet eftersom det inte var jobbigt nog men nu var det alldeles lagom och jättekul! Så tisdagar och torsdagar tänkte jag ha som "passdagar" sen kanske nån styrketräningsdag på helgen.

Hur tränar ni under graviditeten?



Har ju glömt att ge er dagens! Den kommer här i samma inlägg;)
En vanlig pose där jag försöker se glad och snäll ut
Det verkar som att jag försökte vara snygg och dra in kinderna och göra en pussmun.
Ska inte göra det mer. Haha!

1 kommentar:

  1. själv tränar jag pilates och kettlebell en gång i veckan, däremellan blir det länk med hunden. sover klart bättre så länge jag rör på mej. den här veckan har det blivit mindre och jag märker genast..

    SvaraRadera