torsdag 22 november 2012

I swear to tell the truth...

Först och främst, tack SÅ SÅ mycket alla ni som kommenterar! Innan kändes det lite som att jag skrev en liten privat dagbok, och att sidvisningarna berodde på att Patrick var inne några hundra gånger om dagen:) Men nu sen jag hittade funktionen att alla ska kommentera är det mycket roligare! Älskar när ni delar med er!

I och med att man skriver blogg så förväntar sig ju folk att man ska vara ärlig... Det är en grej jag inte riktigt vågat skriva. Jag skriver bara om det en gång. Jag vet att det inte är något riktigt ovanligt, efter vad jag läst i mina gravidböcker.

Men jag har haft sådana drömmar de senaste veckorna. Ni vet- drömmar. Snuskdrömmar. Kan inte hjälpa det, de bara kommer! Hoppas inte stackars bebis får syner av vad mamma drömmer, haha! Men som tur väl är handlar de oftast om papi. Vill ju inte gå och vara otrogen så här när man precis blivit på smällen, det vore ju typiskt när man inte varit det någon gång.

Finns det någon ärlig själ som varit/är med om samma sak??

11 kommentarer:

  1. Jag drömmer... knäppa drömmar.. Vaknade asförbannad imorse efter bara tre timmars sömn.. JAG hade inte varit otrogen men min sambo hade varit det. Möttes av en kvinna ute på parkeringen som ifrågasatte vem fan jag var. Och jag svarade att jag är Jans sambo som väntar hans barn. Hon svarade då att hon var kvinnan som redan FÖTT hans barn! Haha blev så jävla arg i drömmen och slog sönder min sambos bil... Usch.. jättejobbig dröm.. Nu skäms man lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha vad roligt! Och sådana drömmer gör ju gärna så att humöret håller i sig ända in på dagen!:)

      Radera
    2. Haha, japp.. Tur att sambon jobbar i Sthlm denna vecka annars hade han nog fått sig en salva imorse ;)

      Radera
  2. Inga snuskdrömmar, dock hade jag en period när jag drömde att jag födde barnet men sen ville jag inte ha de o lämnade de på BB, en gång drömde jag att jag låg o spelade på telefonen under förlossningen och när bebisen kom ut ville jag inte ha upp den på bröstet för jag var mitt uppe i spelet och sambon spelade också. massa sådana drömmar där jag inte va intresserad av barnet. Men nu har dom försvunnit tack och lov =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej vilka jobbiga drömmar, och om man berättar om dom kan man ju typ få dåligt samvete!Skönt att det är väck:)

      Radera
  3. Konstiga drömmar har jag haft av och till hela graviditeten men tycker bara de blir konstigare ju närmare målet jag kommer :)

    SvaraRadera
  4. Hej! Tänkte lämna ett litet spår hos dig nu när de börjat att fungera. Har läst din blogg ett tag och tycker att den e jätte kul. E gravid i v 23 så då ere extra kul och läsa om andra som har ganska liknande bf ;) ta hand om dig! / Jenny Carlsson

    SvaraRadera
  5. Hej. Har läst din blogg i ett par månader nu och följer den lite extra mycket då vi verkar vara nästan på dagen lika långt i vår graviditet. Jag är beräknad runt 1a maj nästa år.

    Ha det så gott,
    //Hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, då hade vi nog rajtantajtan samma dag haha:) Vad roligt! Hur mår du då i din graviditet?

      Radera
    2. Hej igen. Jag mår oförskämt bra, peppar peppar! Har mått illa två kvällar typ, och det beroende på att jag har ätit för mycket... Jag har en oerhörd aptit och skulle kunna äta 24 h om dygnet, utan problem. Försöker dock hålla igen lite då jag inser att jag måste ju gå ner allting som jag går upp nu i och med graviditeten. Tack gud att jag inte är speciellt förtjust i glass till exempel :-)
      //Hannah

      Radera