lördag 3 november 2012

Bloody saturday

På en av mina appar läste jag att under den här tiden av graviditeten kan man börja bli mer täppt i näsan och lättare få näsblod. Blodkärlen blir lite tunnare. Konstigt nog har jag märkt precis det här!

Imorse steg jag upp, utan linser och syn och gick in i badrummet. Har varit täppt ett par dagar men tänkt att det kanske är en förkylning som är på väg. Lutade mig framåt och kände att det bara rann nedför näsan, kinderna, brösten, armarna och ned till golvet. Men det var alltså inte snor utan blod! Fy det såg ut som en skräckfilm. Efter en kvart eller så slutade det i alla fall.

Jag måste ju säga att detta faktiskt är en av ganska få gånger åkommorna stämmer in på mig, så det gör inte så mycket:)

För er skull lägger jag inte ut någon bild till detta inlägg;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar