onsdag 21 november 2012

No 151

När jag gjorde min hundrade inlägg tänkte jag ju skriva det, men glömde. Och innan idag såg att jag att jag skrivit 150 inlägg. Tusan- missade det jubileumet också! Men detta är mitt 151 inlägg, hållt på ett par månader nu:)

Just nu är jag nöjd och stolt över mig själv. Jag vet att detta inte är så kul att läsa om, men jag har precis skickat in den första delen av mitt examensarbete. Så det känns som att jag är ett steg närmare slutet. Jag är också glad över att jag inte stressat upp mig så mycket som jag brukar över skolarbetet. Jag har lagt ner lika mycket tid men inte haft samma oro.

Så ikväll (typ 1.5 timme, går ju och lägger mig kl 10 hihi) ska jag bara slappa, kolla lite bloggar och kanske mammakläder. Jag går förresten runt i mammatröjan nu. Det enda tråkiga var att den var lite kort i ärmarna (det heter Ärmar och inte Armar på kläder, visst?) och i ryggen. Får blir att ha något linne under så man slipper visa sin vackra svank i onödan. Men det känns som att det kommer att få plats en liten kula här i alla fall!

Lite längre där framme.

Ursäkta att jag ser trött och flåtig ut. Men jag är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar