fredag 30 november 2012

Broken bola, tickling bula

De där pirrandet eller kittlandet i magen, jag har bestämt att det är bebis nu. Jag har ju aldrig någonsin känt så innan så det måste helt enkelt vara de pyttesparkarna. Här känt det en massa idag! Det har ju inte känts mycket, men ofta. Så mysigt!

Jag skulle ju börja använda min bola idag och typ aldrig ta av den. Det höll en timme eller så. Det är något fel på det lilla knäppet så den knäpps upp hela tiden så bjällran ramlar ut. Så synd! Men jag har mailat och hört om jag kan byta. Annars får man väl limma igen den eller nåt, men känns ju inte heller så kul...

Anledningen till att jag ofta ser trött ut på bilderna är att jag alltid tar dem direkt på morgonen innan jobbet!


Idag blir det att lägga sig direkt efter x-factor. Imorn ställer vi klockan på 4, sen beger vi oss mot Gekås!

1 kommentar:

  1. Berätta i fall där är mycket saker till bebisar :) ska upp där den 10:e. Hoppas ni slipper undan att köa

    SvaraRadera