lördag 24 november 2012

Beauty by HM

Fram tills för ett par timmar sedan har jag inte tyckt att jag haft någon vidare fin mammamage. Den har känts lite liten och bullarna vid sidan har hängt över de också. De senaste veckorna har jag fått klämma i mig leggins som gett mig dubbla magar. Men. Men alltså! Mammabyxorna....Jag ÄÄÄÄLSKAR dom!

Jag och min fina vän Anna var i Karlshamn idag och shoppade. Kollade in HM och hade inte jättestora förhoppningar. Men de hade en massa fina kläder! Jag var mest inriktad på byxor, tröjor är jag inte i lika stort behov av, och det går ju att köpa i större storlekar. De hade massa leggins, jeans och brallor i olika färger. Jag testade och de var sååå sköna. Rund och fin mage och inte alls så mycket bullar.

Dagens första outfit.
Köpte ett par jeans, leggings, tights och shorts man kan ha stumpbyxor under. Och en liten kofta. Det är ju så billigt på HM med och så idag fick man 10% på hela köpet. Äntligen kan jag få ha lite tajtare tröjor!

Syns ju inte så jättebra, men ni får se allt eftersom jag använde dom!
Köpte även lite gott te:)




Jag tror jag är lite hormonell idag fast åt det positiva hållet. Det känns som att livet leker för att jag har hittat in i mammabyxornas underbara värld, haha!
Dagens andra outfit.
NU får faktiskt folk ta och se att det är en mammamage..

Jag blev förresten så glad när jag såg att bloggen uppdaterades innan idag av min fina Patrick. <3

1 kommentar:

  1. Kul att du gillade mammabyxorna. Jag sade ju det:)

    SvaraRadera