fredag 30 november 2012

Inköpslista

Vi ska ju till Gekås imorgon, yahoo! Ska bli jättekul faktiskt, och det kommer vara liiite folk, tror ni inte det?;)

Jag har en ganska lång inköpslista och ni ska inte behöva läsa hela den. Men jag tänkte dela med mig av det som har med graviditeten att göra, eftersom detta är en gravidblogg.

På barnavdelningen ska vi kolla efter....:
  • Babygym
  • amningskudde
  • spjälskydd
  • sängkläder
  • skötväska
  • sänghimmel
  • åkpåse
  • andra bra att ha grejer
På mamma/klädavdelningen ska jag kolla efter...:
  • tights
  • linnen
  • amningsbehå
  • finklänning
  • jacka
  • trosor
Kommer såklart kolla om sakerna verkar hållbara, kan inte köpa vad som helst bara för att det är billigt.

Vad tror ni, kommer vi hitta det vi söker?

3 kommentarer:

  1. Jag tycker deras barnavdelning är helt fantastisk. Samma märken som hemma fast mycket billigare :) Mammakläderna tycker jag däremot är dötråkiga men det skiljer sig säkert från gång till gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också hört blandade saker om mammakläderna. Hoppas att det finns några ok plagg i alla fall. Men det ska bli kul att kolla babysakerna:)

      Radera
  2. Jag var på gekås igår och då var mamma-kläderna verkligen inget att hurra för. Inga tights eller fina klänningar. Typ bara randiga tröjor. Men bebis-avdelningen levererade!

    SvaraRadera