fredag 1 mars 2013

An offer you can't refuse

Igår läste jag på en annan gravidblogg att H&M hade 10% rabatt och fri frakt just nu. Jag kollade hemsidan men såg inget om det. Gjorde det man alltid gör i alla lägen- googlade. Och då kom jag in på sidan Kampanjjakt. O, den var farlig! Massa bra erbjudanden.

Jag är ju lite ny på det här med internetshopping. Det enda jag köpt över internet är typ gardiner, filmer och böcker. Aldrig kläder. Men eftersom man fick ett sånt fint erbjudande från H&M så passade jag på:)

Detta inhandlades för ca 350:- Jag var först uppe i betydligt högre summor men fick hia mig. Jag kan ju faktiskt åka och handla på HM vilken dag som helst. Köpte bara det absolut nödvändigaste:)

2 amningslinnen. Har inga "amningskläder" alls, så ett par baslinne känns nödvändigt.
Går ju att ha under sina vanliga kläder.

Bebis har inte alls många långärmade tröjor med knappar eller dragkedja. Tänkte ha denna tröjan
som en jacka nu över sommaren. Sen var det ju ett plus att den såldes som ett set med byxorna!

Har bara en tunn mössa i liten storlek, och eftersom de ofta har mössor var dessa sötnosar givna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar