tisdag 6 augusti 2013

1 km...

Denna veckan tänkte jag ha en egen liten utmaning till mig själv. Efter styrketräningspassen tänkte jag springa 1 km på bandet så snabbt jag orkar. 1 ynka km som tar ca 5 min. Men tänk att då har jag sprungit 3 extra km i veckan. Och kommande veckor kan jag öka sträckan. Igår tränade jag bröst och rygg och avslutade med att springa lite. Skönt att få svettas ut det sista;)

När jag är ute och går/springer använder jag appen runkeeper. Fungerar bra när man går men mindre bra när man springer, även att man kan ändra det i inställningarna. Vet inte riktigt vad det var med gps:en i lördags haha men det stod att jag sprang 12 km på 35 min. Hmm, maraton nästa? Rundan är i själva verket 5 km!

Tack ni som kommenterade om napparna igår. Det är visst bra att sutta av napparna, och inte alls dåligt som vår bm sa. Så konstigt och dumt att de säger olika!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar