onsdag 28 augusti 2013

Hälsa på jobbet

Idag har vi varit och hälsat på mitt gamla jobb. Efter studenten och under de 3,5 år jag pluggade till lärare jobbade jag på ett callcenter i kundtjänst. Tack vare att jag kunde vara flexibel med mina arbetsdagar där klarade jag mig igenom plugget utan studielån. Men det var såklart tufft med plugg heltid och jobb halvtid, men tack vare det kunde vi bl.a köpa vårt hus och resa om somrarna. Det var jättekul att träffa alla gamla kollegor, jag saknar inte arbetsuppgifterna men saknar personerna ;) Om ett par veckor ska jag hälsa på lärarna och eleverna på mitt nuvarande jobb också. 

Plutten blev runtskickad och blev överöst med komplimanger. Det var många som sa att han är lik Patrick, det blir jag så glad av att höra eftersom vi tycker det är så svårt att hitta likheter! 
Emilio blev trött av att träffa alla nya människor så nu sitter han kvar i babyskyddet och sover. Jag passar på att sätta in kort i album, inte många kvar nu:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar