torsdag 15 augusti 2013

Mor och barnbesök

På vår föräldrarutbildning var det ett par som hade bf många veckor efter oss, så vi blev lite chockade när vi träffade dom på BB! Jag tror bara det skiljer en dag på våra pojkar:) Idag kommer de över på fika och lek, ska bli mycket trevligt! Jag städade ju i förrgår men av någon konstig anledning var det ungefär lika uppställt igen så jag har få ta en till omgång. När man är en småbarnsfamilj så är det ju okej att ha det stökigt och uppställt, det hör väl till lite. Men jag försöker gärna ha lite ordning i kaoset. Men ska jag vara ärlig är det inte Emilios saker som skräpar utan mina hårstrån som ligger över hela huset. Att det sitter kvar några på huvudet är mig en gåta...
Fladderbyxan gör att du kan gå runt i mjukiskläder och ändå se någorlunda respektabel ut;)
Vi bjuder på fruktsallad och vaniljkesella!

2 kommentarer: