lördag 17 augusti 2013

Sista chansen nu!

Idag är det sista dagen ni kan tävla om ett barnvagnsfäste till en bola. Ikväll klockan 22.00 lottar jag ut en vinnare! Fästet kommer från silvermama.se och passar alla barnvagnar. Det gör att bebisen får höra det välbekanta plingande ljudet även efter födseln. De känner igen ljudet och ska alltså bli lugna av det.

Så här skriver silvermama.se om produkten:
Häng din Bola i vagnen efter födseln och bebisen känner igen ljudet.

Med vårt barnvagnsfäste hänger du enkelt i din Bola i haspen och vårt universala barnvagnsfäste passar på alla suffletter.
Din bebis kommer känna igen det lugnande plingandet från ditt bolasmycke, som barnet har lyssnat och vaggats till i så många månader.

Barnvagnsfästet är av barnvänlig plast och bandet är i äkta läder. Haspen är i silverfärgad metall som är helt nickelfri!


För att delta i tävlingen behöver du

  • Kommentera detta inlägg (eller tidigare tävlingsinlägg) med din mailadress
  • Gilla Silvermama på facebook här eller länka till detta inlägg på facebook/din blogg

  • Lycka till!









    4 kommentarer:

    1. Jag har gillat silvermama på facebook och här kommer min mejladress: Sofie.ohlsson123@hotmail.com
      Mvh Sofie :-)

      SvaraRadera
    2. Jag gillar silvermamma på FB och är med och tävlar :)
      thesan89@hotmail.com

      SvaraRadera
    3. Jag har gillat silvermama på fb. Min mailadress e sandygee85@hotmail.se
      Mvh/Sandra

      SvaraRadera
    4. Jag har gillat silvermama på facebook :) dea_petersson@hotmail.com

      SvaraRadera