onsdag 7 augusti 2013

Tid med lillen

Det är inte ofta det händer, men ibland är jag iväg utan Emilio. Oftast är det när jag är på gymmet men det är på kvällarna och då sover han ändå. Men idag var jag och lunchade och lillen stannade hemma med pappsen. Nu är jag inte alls orolig, även om jag såklart har med mig mobilen. Men när jag kom hem så var jag tvungen att pussa ihjäl honom för jag saknade honom så mycket ! 

Jag minns första gången jag åkte och handlade själv, pulsen gick i 190 och jag var supernervös! Men det var ju för att han kunde bli hungrig i stort sett när som helst. Nu vet vi hur långt det är mellan målen och där emellan finns det inget jag kan göra som inte Patrick kan. Sen tänkte jag ju fylla upp ett litet mjölkförråd i frysen så att man alltid har hemma för säkerhets skull:)

Nu på eftermiddagen har vi varit hemma hos min mormor. Hon och Emilio myste medan jag och min mamma hjälpte henne med lite städning:) Nu är vi på väg hem till pappsen igen:)

2 kommentarer: