lördag 3 augusti 2013

Tävling!

När jag var gravid använde jag min bola i stort sätt varje dag. Men efter Emilio kom visste jag inte riktigt hur jag skulle använda den. Tanken är ju att bebisen ska känna igen ljudet från magen och därmed känna sig trygg.

Jag köpte min bola hos silvermama.se och de har med tänkt ett steg längre- vad man har bolan till efter graviditeten. De har tagit fram en ny produkt som en av er läsare har möjlighet att få. Det är ett barnvagnsfäste till bolan. Jag har fått testa en och det plingar mysigt när man går med vagnen. Emilio tittar även på det lilla smycket ibland och slår på det:) Jag önskar att jag hade haft det ända från början när han kom! Det här är alltså något bra både för gravida och föräldrar.

Så här skriver de om produkten:
Häng din Bola i vagnen efter födseln och bebisen känner igen ljudet.

Med vårt barnvagnsfäste hänger du enkelt i din Bola i haspen och vårt universala barnvagnsfäste passar på alla suffletter.
Din bebis kommer känna igen det lugnande plingandet från ditt bolasmycke, som barnet har lyssnat och vaggats till i så många månader.

Barnvagnsfästet är av barnvänlig plast och bandet är i äkta läder. Haspen är i silverfärgad metall som är helt nickelfri!


För att delta i tävlingen behöver du
  • kommentera detta inlägget med din mailadress
  • länka till detta inlägget eller silvermama.se i din blogg eller på facebook
Tävlingen varar till den 17/8 då jag drar en vinnare.

Lycka till!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar