torsdag 8 augusti 2013

Förberedelser

Förberedelserna är i full gång inför Emilios namngivningscermoni nästa helg. Mat och tårta är beställt, en den i alla fall. Jag kommer även göra lite själv:) Har storslagna idéer för tårtan, har en inre bild av hur den kommer se ut och smaka. Men aldrig provat att göra den innan så vi får väl se hur den blir, kanske blir katastrof haha!

Servetterna är vikna, fast inte likadant som förra gången. Lite dekorationer är också fixat och tävling +pris, hihi! Jag tycker det är så roligt att sitta och planera och förbereda. Patrick överraskade mig med att ha klippt hela häcken häromdagen så nu är det fint på tomten med:)

Jag har lagt fram en ny klänning som jag ska ha. Emilio ska antingen ha på sig en body som passar in i färgtemat, eller skjorta. Har inte bestämt än! Sen vet jag inte om han ska ha på sig min gamla dopklänning någon gång under själva ceremonin. Egentligen vill jag inte det men mamma och mormor vill det så gärna, haha. Så vi får väl se. Hoppas i alla fall vi får lika tur med vädret som sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar