söndag 11 augusti 2013

Vinn barnvagnsfäste till bola!

Nu har du som har, eller vill ha, ett gravidhalsband chansen att vinna ett barnvagnsfäste. Det kommer från silvermama.se och passar alla barnvagnar. Fästet gör att bebisen får höra det välbekanta plingande ljudet även efter födseln. De känner igen ljudet och ska alltså bli lugna av det.

Så här skriver silvermama.se om produkten:
Häng din Bola i vagnen efter födseln och bebisen känner igen ljudet.

Med vårt barnvagnsfäste hänger du enkelt i din Bola i haspen och vårt universala barnvagnsfäste passar på alla suffletter.
Din bebis kommer känna igen det lugnande plingandet från ditt bolasmycke, som barnet har lyssnat och vaggats till i så många månader.

Barnvagnsfästet är av barnvänlig plast och bandet är i äkta läder. Haspen är i silverfärgad metall som är helt nickelfri!


För att delta i tävlingen behöver du
  • kommentera detta inlägget med din mailadress
  • länka till detta inlägget eller silvermama.se i din blogg eller på facebook
Tävlingen varar till lördag 17/8 då jag drar en vinnare.

Lycka till!









5 kommentarer:

  1. Ååå en sådan hade varit perfekt till min skatt som ska komma nu i dagarna! Håller tummarna att jag vinner den!!!

    Länkar till detta inlägget i min blogg, madebyheddan.blogg.se

    // Heidi

    heidiaregger@live.se

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Den här skulle min lillasyster älska:-)
    Jag har länkat på min Facebook
    https://m.facebook.com/527866757/timeline/story?ut=44&hash=7679634589863707782&wstart=0&wend=1378018799&ustart&__user=100001116750361#!/malin.svenskbjorck?__user=100001116750361
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med. Jag delar tävlingen på min FB sida Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Klart att jag vill vara med och prova lyckan! Min prinsessa ankommer on ca 3 veckor sa detta var ju perfekt! Jag har tipsat via FB: https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/568478983212019 jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! Min lillkille älskar bolan och på det här viset kan jag enkelt ha med det i barnvagnen, i bilstolen etc.. Smart grej!

    Jag delar här https://www.facebook.com/kim.falkenstrom

    kimsan_ @ hotmail.com

    SvaraRadera