torsdag 1 augusti 2013

Tips på Namngivningspresenter

Om några veckor är det dags för Emilios andra namngivningscermoni. Då är det min släkt och våra vänner som kommer, vi blir ungefär 30 st :) Förra gången blev en jättemysig och fin dag. Jag har börjat planera dukning och kakor till nästa gång, ska göra lite annorlunda än sist tänkte jag hihi. Tyvärr kan jag inte skriva för mycket om det eftersom gästerna kanske läser det då...jag gillar att överraska!

Sist fick Emilio så fina och bra grejer av alla snälla gäster:) Jag har börjat få lite frågor om vad han önskar sig. Det känns alltid lite dumt att säga saker för allt man vill är ju att alla kommer och det blir en fin dag. 
Men här kommer lite tips på sådant Emilio hade kunnat önska sig i namngivningspresent: 
•presentkort hos ragnarsons fotograf. Han tar 6-månaders bilder:)
•en tavla från formeli.se som fram tills på söndag har 20% rabatt 
• förvaring till barnrummet. Gärna runda askar med söta motiv eller i grön/brun/grå färg 
•leksaker. Ju äldre plutten blir desto fler leksaker behöver han;)
•en hoppgunga.
•pengar till hans spargrisar
• kläder. Det går alltid åt och är ju så kul! Han har storlek 62 nu.
• något graverat. Jag älskar graverade grejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar