tisdag 15 oktober 2013

Disney prinsessa

Jag har funderat till och från på vad jag ska klä ut mig till på min Disneymaskerad. Jag vet att alla tror att jag kommer välja något fint, typ en pinsessa. Så det hade varit så kul att chocka dom och komma som typ den här figuren:

Men det är ändå min 25-årsdag. Då vill jag ju vara fin, inte se ut som ett jäkla monster. Jag vill typ vara...prinsessa haha! Jag veeet men jag kan inte hjälpa det! Jag har letat efter klänningar och visst finns det många fina. Men de flesta är lite omgjorda och heter något i stil med "Lolita" och "sexy". De är väldigt kortkort, vilket såklart är snyggt om man har långa smala ben. Men hallå? Jag är nybliven mamma. Och redan innan jag blev gravid hade jag korta knubbiga ben?? Jag kan inte gå klädd så här inför min släkt...

Helt plötsligt fanns det inte lika många alternativ kvar. Jag hade ju en Törnrosaklänning på G på Tradera som någon annan snodde (eller ja, vann kanske...Men jag kommer vara långsint om det där). Jag har hittat ett par superfina men de är lite för dyra.. Och en fin jag hittat står det måtten på och där har jag för stora tuttar och det är inget stretchtyg...

För liten:(
De jag väljer mellan nu är dessa. Ska kolla Partaj innan jag beställer men tror inte de hade någon lockande. Så nu vet ni det!


Köper jag denna måste jag även köpa en peruk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar