söndag 13 oktober 2013

Veckans träning

Detta inlägg blir inte så långt hihi:) Det har inte blivit så mycket träning i veckan, mest promenader. Jag har känt mig orkeslös, trodde bestämt att jag skulle få tillbaka mensen för hade lite värk, men det visade sig alltså vara en liten förkylning. Den här motionen har jag i vart fall fått i veckan:

Måndag: gick 2x 2,5km
Tisdag: gick 5 km
Onsdag: gick 4 km. Tränat rygg+bröst
Torsdag: sprang 3 km
Fredag: gick 4 km
Lördag: vila
Söndag: gick 2x 4km

Det är konstigt det där med dagsformen. Tidigare i veckan kände jag mig, ja som vanligt. Idag känner jag mig så svullen och blek haha! Försökte dölja det med solpuder och en stor tröja. Kändes inte bättre, blev ju typ orange och ser bara ännu större ut haha! Det är väl också rätt märkligt med att man alltid har som mest motivation att ta tag i träningen "imorgon" när det är söndag. Varje söndag likadant!

Nu ska jag skriva in vilka pass, dagar och tider jag ska träna nästa vecka, då blir det svårare att inte göra det;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar