torsdag 24 oktober 2013

Spännis

Det blev inte lugnt och mys hela dagen idag, det blev faktiskt lite träning också:) Idag tränade jag bröst och axlar. Jag körde 5 övningar bröst och 3 axlar, så tungt jag bara orkar. Det känns skillnad i kroppen bara genom att ha haft en vilovecka, det är liksom lättare att hitta rätt muskel. Det gör det även lite jobbigare:) Det är väl så det måste vara om man t.ex bara tränar en gång i veckan, att man snabbare blir trött i just den muskel man tränar. Annars går ju jag runt med träningsvärk jämnt och ständigt så det känns ju alltid typ överallt, haha!

Här försöker jag spänna mina muskler och ändå se avslappnad och lite nonchalant ut. Går väl sådär haha;)
Ikväll tänkte jag att jag skulle börja plöja igenom bilbarnstolsdjungeln lite smått. Bara börja nafsa lite. Jag har ingen koll på vad som finns och vad man ska titta efter, det enda jag vet är att vi snart måste köpa en. Det börjar bli trångt i babyskyddet nu:)

1 kommentar:

  1. Vi ska köpa bilbarnstol imorgon. Har tänkt köpa Britax Max Way. Den har fått bra betyg och det var den Barnens Hus rekommenderade.

    SvaraRadera