fredag 11 oktober 2013

Second hand

Idag begav jag och plutten oss till en second hand butik ( var nästan första gången för mig hihi) för att leta maskeradtillbehör. Och det hittade vi! De hade ganska mycket barnkläder som jag såklart var tvungen att kolla in. Jag hittade en jättesnygg regnjacka till Emilio för bara 30:-, kommer inte passa förrän nästa år men ändå:) Och hör och häpna, såg en väst som jag köpte till mig själv! Ska nog ha den imorn så då kan ni få se. Jag skulle testa västen men hade plutten i famnen, men kassörskan bara : åh jag ääälskar barn jag kan hålla honom! Sen fick jag knappt tillbaka honom haha, de var helnöjda båda två. 

Det blev aldrig någon träning idag. Förhoppningsvis blir det ett styrketräningspass i helgen och sen nya tag nästa vecka. Ska motivera upp mig och planera nästa veckas pass! Så för att väga upp icketräningen blev det en snaskigt onyttig tacogratäng ikväll, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar