torsdag 17 oktober 2013

Grattis mormor!

Idag fyller min mamma år! Vi ska fira henne på lördag men jag tänkte ändå köra upp en sväng sen och gratta. Tänkte tipsa om en present som gör mammor och andra människor glada. En personlig almanacka med bilder. Jag har en med bild på fram och baksida från personligalmanacka.se men till mamsen beställde jag en från ica.se. Där kan man ha en bild för varje vecka. Så jag och lillen körde upp där i smyg en dag när ingen var hemma och snodde massa bilder från deras dator. Min mamma älskar alla sina djur, minst lika mycket som oss barn hihi (Jo men ärligt jag lovar. Skulle hon rädda mig eller sin råtta från en brand skulle hon tveka), så det är en blandad kompott (komplott?) av bilder på djuren och familjemedlemmarna. Men mest på Emilio. Det bara blev så:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar