torsdag 26 december 2013

Annadag

Annandagen idag, just nu är vi på väg in till Karlskrona för att spana in mellandagsrean:) Jag är inte riktigt lika shoppinggalen som jag var häromdagen eftersom plutt fick så mycket fint. Men lite hoppas jag hitta, både till mig och honom! 

Jag brukar alltid passa på att göra mig iordning när Emilio sover sin första gång, fast idag råkade jag somna med honom, över en timme. Så det var brådis innan jag skulle bli upphämtad och Patrick var på gymmet. Plutt fick därför titta på både när mamma duschade, sminkade sig, fönade och plattade håret. Det gick alldeles utmärkt med hjälp av lite sång och mutor i form av vuxenleksaker. Skönt att veta att han kan hålla sig nöjd nu på morgnarna innan jag ska jobba, jag kan bara inte lämna hemmet utan lite smink haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar