fredag 27 december 2013

Träning och läckor

Idag tränade jag för första gången på ett par veckor. Det var body-maraton idag så de körde alla body-pass i 30 min. Jag gick på bodypump och bodystep. Fy vad jobbigt det var, men skoj! Jag har känt mig rätt svullen på sistonde men bara efter ett pass så känns det i alla fall bättre i kroppen, även fast det inte är någon skillnad. Jag tror att det kommer bli mestadels grupp pass för mig kommande veckor, känner att jag behöver någon som får igång mig. Jag hoppas inte att det kommer bli för stressigt på jobbet, vill gärna kunna träna i alla fall 3 dagar i veckan. De 2 dagar jag jobbar heldagar går helt bort för då vill jag ju bara vara med min plutt när jag kommer hem. Men övriga dagar ska jag nog kunna prioritera in lite egentid:)

Under tiden jag tränade så var Emilio hos sin mormor och morfar. Han sov mestadels men när han vaknade hade blöjan läckt så det blev ett klädombyte. Inte det första idag då blöjorna läcker hela tiden! Vi har haft Lidls egna blöjor ett tag sen när de tog slut köpte vi pampers active fit som var så bra innan. Men de är helt kassa nu för vår lille kille, de läcker vid låren. Så idag köpte vi Lidls igen. De kostar bara 20kr/ 50-pack om man handlar för över 300kr och är förvånansvärt några av de bästa vi testat. Ett tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar