måndag 16 december 2013

ÖF och Karlskrona

Vi hade en väldigt bra natt inatt. En kort amning vid 3 tiden, testen av natten var djup sömn till klockan 7. Idag har vi varit iväg i stort sett hela dagen, och det har varit en fröjd att ha med Emilio. Han har varit på så bra humör och varit på pratig! Vi började med årets sista öppna förskola. Emilio var yngst idag och satt och spanade på de äldre barnen. Ropade och tjoade efter dom. Sen kröp en pojke fram och lekte med honom och då fick han äntligen någon att känna lite på med. Och hans kusin var som vanligt där och lekte med honom. De ska flytta upp till Stockholm efter nyår och både jag, Patrick och Emilio kommer att sakna dom! De har kul ihop nu men kommer garanterat bli ännu roligare till nästa sommar. 

Efter ÖF hämtade vi upp Anna och åkte till storstan och julshoppade. Jag höll i mina pengar eftersom vi köpt alla klappar och jag vill vänta med att handla till mellandagsrean. Men jag undrar om det är mycket som är på rea då? I nån butik sa de att det bara var julsaker de reade ut, jag vill ju ha kläder haha!

Lillen satt nöjd i vagnen i alla affärer. När vi fikade fick han välling och lite frukt. Men det var roligare att prata och flirta med Anna än att koncentrera sig på maten:) Lilla buspojken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar