fredag 6 december 2013

Första snön

Detta såg vi när vi vaknade idag:

Så här såg vi ut när vi såg det:

Jag chockad och lite exalterad och Emilio helt oberörd. Första snön har kommit även till oss. Jag tycker ju det är fint och så men i år känner jag mig inte så glad över att det är här. Det känns så kallt på nåt vis! Kan i och för sig ha att göra med att det även stormar ute.. Emilio har varit ordentligt påpälsad idag. Jag hade en "giftwrap" på Lindex på 50kr som snart skulle gå ut så jag åkte ner och köpte en tröja. Den var på rea och kostade bara 50kr, vilket kap va!? 

Eftermiddagen har spenderats hos pluttis mormor och morfar, de slutar tidigt på fredagar så då passade vi på att umgås. Min mamma brukar titta inom oss några gånger i veckan men det blir unga långa stunder. Det är ju bara ett par timmar per dag Patrick hinner träffa Emilio efter jobbet så då blir det inte att vi åker iväg. Kanske därför helgerna alltid är fullspäckade!

Nu ska jag snart ge mig ut i kylan en sista gång för idag, ska köra ett crossfit pass på gymmet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar