söndag 22 december 2013

Lördag

Det var en jättemysig eftermiddag igår! Emilio var verkligen på sitt bästa humör. Han har ju inte träffat alla de släktingarna så många gånger och vi var rätt mänga så jag trodde han skulle vara blyg. Men han tjoade och skrattade som vanligt:) Han fick även hälsa på deras hund och katt. Jag är alltid försiktig när det är djur nära, hur snälla de än är för man vet aldrig hur de reagerar på bebisar. Bebisarna kan ju plötsligt skrika till eller dra dem i pälsen eller nåt. Men vi är ändå nära och hälsar och klappar fint. Skäller de så pratar vi lugnt med lillen och härmar lätena så att han förstår att det inte är något att vara rädd för. Emilio ville gärna klappa hunden hela tiden igår:)

När det var paketöppning så hasade Emilio runt på golvet bland alla papper och snöre. När vi åt satt han bredvid och pratade och åt lite han också. 

Vi körde hem efter 7 och lillen kom inte i säng förrän kl 8. Så sent har vi nog aldrig lagt honom innan. Han sov till halv 8 imorse så han fick ändå sina 11-12 timmar. Fast han sov tyvärr inte så gott inatt eller natten till igår heller. Han vaknar ofta och allt som hjäper är välling eller bröst. Men det är väl någon fas! 

Min farbror tog en massa bilder som jag hoppas han skickar över, jag hann bara ta dessa innan mobilen dog. 
Mina fina älsklingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar