söndag 22 december 2013

Sova utan bebis

När jag börjar jobba kommer jag behöva vara ganska utvilad så de nätterna kommer Patrick att ge Emilio välling istället för att jag ammar. Om det går vill säga. Inatt ska vi testa! För att det ska bli lättare så sover jag i gästrummet, då slipper plutt känna lukten och läskas av mig:) Hoppas att han nöjer sig med välling och inte saknar mig för mycket. Åh  det skulle vara såå skönt att få sova en hel natt!!
Min säng inatt

En för tidig julklapp, kommer kanske till användning inatt hihi! 


2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt med en hel natts sömn. Hoppas du får sova ut riktigt ordentligt ! :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja synd att man är så ovan bara, jag mindes typ inte hur man gjorde närman skulle sova själv haha! kram

      Radera