lördag 28 december 2013

Natten

Nu kanske nu är lite nyfikna över hur natten gick. Jag måste säga att det gick rätt bra ändå. Emilio fick en flaska välling vid 23 när vi la oss. Han vaknade efter ett par timmar men jag fick honom att somna om rätt snabbt med lite kli pp ryggen och smek i ansiktet. Han vaknade igen efter en timme och efter några minuter försök till att somna om fick han några sug på vällingflaskan. Sen sov vi djupt till klockan 6 och då kände jag mig faktiskt ganska utvilad. Men jag passade ändå på att sova när han gjorde det efter nån timme. 

När vi ger Emilio välling på natten så har jag en färdigblandad flaska ståendes i en flaskvärmare, då håller sig välling varm oc go.

Alltså bara en matning inatt, hoppas på liknande resultat natten som kommer :)
Idag är vår lilla älskling helt klädd i littlephant:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar