onsdag 18 december 2013

Jobb

Om bara ett par veckor börjar jag jobba igen efter 8 månaders ledighet. Idag var jag på jobbet en runda och fyllde i papper och pratade med den andra läraren som jag ska jobba mycket med. När jag väl är där känns det bra och ska bli roligt, det är mer tanken på att vara ifrån min lilla prins som är skrämmande.

Prinsen fick inte följa med till jobbet idag. Han fick vara hos sin kusin så länge. Jag hade planerat in att han skulle sovit innan jag lämnade honom men det går ju inte alltid som planerat med bebisar:) Istället sov han hos dem, men det hade varit jättelätt att få honom att somna. Det är annars det enda jag oroar mig över när någon är barnvakt. 

Annars känner jag mig som ett geni idag. Hallampan gick imorse och på förmiddagen märkte jag att inga uttag i hallen funkade. Ringde Patrick och sa att det var så skumt att det var strömavbrott i ett rum haha. Han sa att en propp hade gått, just det sådana finns ju med;)


Idag är lillen chill i träningskläder 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar