torsdag 26 december 2013

Mellandagsrea

Tillsammans med mamma, bror+flickvän åkte jag för att fynda tidigare. Jag hade hoppats på mycket rea på allt jag såg, såklart hihi, men riktigt så bra var det inte. Jag blev lite besviken på barnavdelningen på bl.a HM som inte alls reade mycket. Men lite kom vi hem med ändå! Emilio fick mest kläder från Lindex littlephant. Att hitta fina kläder till honom är inte så värst svårt, han är ju söt i allt. Jag gillar både den lillgamla stilen och massa färger. Nu har han stl 74 men idag köpte jag mest stl 80 att ha att växa i. Det här inhandlades till prinsen:

När det kommer till kläder till mig så har jag inte hittat min klädstil sedan jag blev mamma. Jag vet ärligt inte vad jag gillar och hittar knappt några plagg som jag vill ha. Jag är ju en mamma och en lärare så kanske borde klä mig lite typ propert, men samtidigt är jag ju bara 25. Jag har helt tappat stilen sen jag blev mamma alltså, och gillar inte alls många av de plagg jag hade innan jag blev gravid. Innan hade jag alltid tunika/klänning och leggings men nu har jag nästan alltid jeans eller vanliga brallor. Jag köpte i alla fall en vit enkel lång tröja och denna rosa söta sak. 

Nu ikväll var vi hos min mormor på middag och lillen hade med sig egen väska med leksaker i. Min morbrors familj var också där. De har en ettrig skälig liten hund som Emilio först  blev rädd för men sen tyckte var spännande. Han gillade även min ena kusin väldigt mycket och ville vara hos honom och klappa lite i ansiktet:) Han var annars väldigt mammig nu under kvällen och blev ledsen så fort jag gick ut från rummet. Så det blev mycket gos för min del! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar