onsdag 18 december 2013

Det kliar i fingrarna...

Jag läser på min fejja om mammor som fyndar massa barnkläder på nätet nu innan jul. Hallå, är inte det fusk? Är det inte en oskriven regel att vänta med reor till den 26/12? Jag vet inte ens var de hittar alla reorna. Jag googlade lite men hittade inte så mycket. HM hade en del men det känns onödigt att beställa nu om jag ändå ska åka till butiken i nästa vecka. Jag är så bebisshoppingsugen så det är inte klokt! Jag lägger allvarligt ner tid på att plocka ut varit på nätet i kundkorgen, sen tänker jag att julafton är om mindre än en vecka och jag vet ju inte vad han kommer få, så då loggar jag ut igen. Jag har gjort det på flera sidor ikväll och blir galen på mig själv haha!

Men även om det nu inte kommer vara så mycket rea nästa vecka så måste jag shoppa ändå. Jag bara känner det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar